Yin Yoga

... klidná jóga pro vaši duši...

Praxe Yin yogy je skvělým vybalancováním našich aktivních životů, zaměřených na neustálé plnění plánů a cílů, tedy neustálou aktivitu, především mysli. 

Co očekávat na Yin józe?

Lekce je nenáročná, vhodná pro začátečníky i pokročilé všech věkových kategorií. 

Yin yoga je nedynamická relaxační forma jógy. V pozicích na zemi se setrvává po delší dobu v naprostém uvolnění, takže dochází k stimulaci vazů, šlach a kloubů, což z dlouhodobého hlediska vede ke zvýšení rozsahu pohybu. 

Pozice se zaměřují především na uvolnění páteře a kyčlí, které jsou vzhledem k našemu životnímu stylu nejvíce namáhané, právě nedostatkem různorodého pohybu.

Yin yoga je propojena s tradiční čínskou medicínou a jednotlivé pozice jsou voleny tak, aby aktivovaly určité energetické dráhy těla a tím pomáhaly toku energie a ozdravovaly také vnitřní orgány. 

Lekce yin jógy nás učí klidu a trpělivosti. V okamžiku zastavení pohybu tak konečně nacházíme ve svém životě čas a prostor skutečně naplno dýchat, vnímat své tělo a jeho potřeby.

  • Čas

    Úterý 18:45 - 20:00
  • Místo

    Antakarana, Dolní 65/782, Ostrava
  • Lektor

    Mgr. Monika Winklerová
  • Počet lekcí v kurzu

    12
  • Délka lekce

    75 minut
  • Cena

    1800 kč
  • Začátek kurzu

    12. září 2017

Na Yin yoze se učíme uvolnit a nechat věci plynout a přicházet do našich životů samy.

Nahraditelnost lekcí

Účastníci kurzu mají možnost si nahradit dvě lekce na kurzu Vinyasa Yogy (úterý 17:00, tamtéž). Kdykoli do doby skončení kurzu.

Náhradník

Nemůžete-li se lekce z jakéhokoli důvodu účastnit, můžete za sebe poslat náhradníka.

Nepřevoditelnost lekcí

Nevyužité lekce se nedají nahradit v žádném dalším budoucím kurzu.

Co s sebou na jógu?

  • 1

    pohodlné oblečení

    Ženy většinou legíny, muži tepláky. Oděv by neměl nikde škrtit (džíny jsou tedy nevhodné :-D), ale také ne příliš plandat, především na dynamických lekcích, abyste se do svého dresu nezamotali...
  • 2

    Ponožky

    Hodí se na závěrečnou relaxaci. Když se tělo uvolní a zůstává bez pohybu, může nám začít být zima.
  • 3

    Deka

    Na přikrytí při relaxaci, pokud chcete mít vlastní. Jinak jsou na místě k dispozici.
  • 4

    Podložka na cvičení

    Na jógové cvičení je vhodná neklouzavá podložka, především na cvičení dynamičtějších jógových stylů - vinyasa, ashtanga vinyasa, power yoga. Klasická šustivá karimatka není vhodná. Na místě jsou podložky k dispozici, takže je jen na vás, chcete-li si přinést svou vlastní.

Ptáte se?