Vinyasa 

Yoga

... protáhne, zpevní a vyklidní...

Vinyasa yoga je dynamický jógový styl zaměřený na protažení i posílení. V tempu vinyasy zapomínáme na své starosti a myšlenky a po lekci jsme jako znovuzrození.

Co očekávat na Vinyasa józe?

Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé bez vážných zdravotních problémů, nejedná se o pomalou terapeutickou jógu. 

Vinyasa jóga je relativně dynamická forma jógového cvičení. Při cvičení vinyasy se tedy zahřejete, leckdy i zapotíte a zahřáté svaly tak lépe protáhnete.

Pohyb je na lekci spojen s dechem - s nádechem a výdechem se přechází z jedné pozice do druhé a v pozicích je výdrž okolo pěti nádechů a výdechů. Na vinyasa józe se také dýchá speciálním udžájí dechem, který tělo zahřívá a zároveň usnadňuje koncentraci na dech.

Pravidelné lekce vinyasy budují sílu těla - především jeho středu, tedy oblastí bříška a zad, ale také paží a nohou.

Během lekce nebývají delší zastavení v pozicích, ale každý účastník má kdykoli možnost si odpočinout. Tím, že je lekce plynule doprovázená pokyny, dochází k zázračnému vyčištění mysli a po lekci se člověk cítí nádherně klidný a uvolněný, připraven na závěrečnou relaxaci a meditaci.  

  • Čas

    Úterý 17:00 - 18:15
  • Místo

    Antakarana, Dolní 65/782, Ostrava
  • Lektor

    Mgr. Monika Winklerová
  • Počet lekcí v kurzu

    12
  • Délka lekce

    75 minut
  • Cena

    1800 kč
  • Začátek kurzu

    12. září 2017

Vinyasa jóga je skvělým prostředkem k vyplavení všech nastřádaných myšlenek a emocí.

Nahraditelnost lekcí

Účastníci kurzu mají možnost si nahradit dvě lekce na kurzu Yin Yogy (úterý 18:45, tamtéž). Kdykoli do doby skončení kurzu.

Náhradník

Nemůžete-li se lekce z jakéhokoli důvodu účastnit, můžete za sebe poslat náhradníka.

Nepřevoditelnost lekcí

Nevyužité lekce se nedají nahradit v žádném dalším budoucím kurzu.

Co s sebou na jógu?

  • 1

    pohodlné oblečení

    Ženy většinou legíny, muži tepláky. Oděv by neměl nikde škrtit (džíny jsou tedy nevhodné :-D), ale také ne příliš plandat, především na dynamických lekcích, abyste se do svého dresu nezamotali...
  • 2

    Ponožky

    Hodí se na závěrečnou relaxaci. Když se tělo uvolní a zůstává bez pohybu, může nám začít být zima.
  • 3

    Deka

    Na přikrytí při relaxaci, pokud chcete mít vlastní. Jinak jsou na místě k dispozici.
  • 4

    Podložka na cvičení

    Na jógové cvičení je vhodná neklouzavá podložka, především na cvičení dynamičtějších jógových stylů - vinyasa, ashtanga vinyasa, power yoga. Klasická šustivá karimatka není vhodná. Na místě jsou podložky k dispozici, takže je jen na vás, chcete-li si přinést svou vlastní.