Fasciální Yoga

... jógový kurz pro tělo i duši...

Jóga je cestou k vědomí, nástrojem k poznání podstaty našeho bytí.

Co očekávat na tomto kurzu?

Kurz je vhodný pro začátečníky i pokročilé. 

Na tomto kurzu budeme praktikovat jemné jógové cvičení, poznávat vlastní tělo a jeho limity, posilovat i protahovat jej v poklidném tempu, tak ať si vybudujeme se svým tělem důvěrnější a láskyplný vztah. Kurz je vhodný především pro ty, co se na józe chtějí zastavit a zklidnit, naučit se naslouchat svému tělu a hledat pro něj to nejpříjemnější, ale zdravé a komplexní protažení.

Na kurzu budeme uplatňovat nové poznatky z anatomie, především z oblasti fascií s využitím prvků fasciální jógy.

Na počátku každé lekce se budeme věnovat krátké meditaci a někdy i povídání z oblasti jógové filozofie nebo anatomie, necháme na sebe působit vibrace sanskrtských manter a seznámíme se s pránajámou - dýchacími technikami.

 

  • Čas

    Středa 17:00 - 18:30
  • Místo

    Santosha yoga studio, Porubská 674, Ostrava-Poruba
  • Lektor

    Mgr. Monika Winklerová
  • Počet lekcí v kurzu

    11
  • Délka lekce

    90 minut
  • Cena

    1850 Kč
  • Začátek kurzu

    10. ledna 2018

Jóga není jenom cvičení asán, jóga je cesta k vnitřnímu klidu, harmonii a vědomí.

Práce na sobě samém

Na kurzu budeme poznávat své vlastní tělo, jeho jedinečnost a propojenost všech jeho částí.

Zklidnění a lepší zvládání stresových situací

Pravidelná praxe jógy a meditace vede k vnitřnímu klidu a nadhledu.

Satsang

Budete se pravidelně setkávat s lidmi s podobnými zájmy. Zjistíte, že v tom nejste sami a vzájemně se v praxi podpoříme.

Co s sebou na jógu?

  • 1

    pohodlné oblečení

    Ženy většinou legíny, muži tepláky. Oděv by neměl nikde škrtit (džíny jsou tedy nevhodné :-D), ale také ne příliš plandat, především na dynamických lekcích, abyste se do svého dresu nezamotali...
  • 2

    Ponožky

    Hodí se na závěrečnou relaxaci. Když se tělo uvolní a zůstává bez pohybu, může nám začít být zima.
  • 3

    Deka

    Na přikrytí při relaxaci, pokud chcete mít vlastní. Jinak jsou na místě k dispozici.
  • 4

    Podložka na cvičení

    Na jógové cvičení je vhodná neklouzavá podložka, především na cvičení dynamičtějších jógových stylů - vinyasa, ashtanga vinyasa, power yoga. Klasická šustivá karimatka není vhodná. Na místě jsou podložky k dispozici, takže je jen na vás, chcete-li si přinést svou vlastní.

Ptáte se?